Tego lata króluje Dior i Fendi

Dior i Fendi to jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek modowych na świecie. Od dekad wyznaczają one trendy w modzie, przejawiające się nie tylko w kolekcjach ubrań, ale także w inspirujących dodatkach, które dla wielu kobiet są wyznacznikiem stylu i elegancji. Historia obu tych marek jest fascynująca i uzasadnia niegasnące zainteresowanie ich produktami.

 

Elegancja ze stolicy mody

Francuski Dom Mody Chrystian Dior został założony przez projektanta mody w Paryżu w 1946 roku. Od tego czasu zarządzało nim wielu dyrektorów kreatywnych, między innymi Yves Saint Laurent czy John Galliano. Marka Dior już w latach 50. XX wieku wprowadziła do swojej oferty okulary. Pierwsza kolekcja okularów została zaprezentowana w 1969 roku. Ówczesny dyrektor kreatywny, Marc Bohan zaproponował linię pełną elegancji i luksusu, charakteryzującą się wyrafinowanymi kształtami oprawek i wysokiej jakości materiałami. Jednak znakiem rozpoznawczym marki stały się modele okularów, które pojawiły się w latach 70. Najbardziej ikonicznym wzorem był model „Diorlywood”, o charakterystycznych dużych, owalnych oprawkach, z efektownymi detalami. W późniejszych dekadach marka Dior kontynuowała eksperymentowanie z różnymi stylami, materiałami i kształtami. Pojawiły się także innowacyjne technologie, umożliwiające stosowanie przyciemnianych soczewek czy metalowych detali.

 

Ponadczasowy element stylizacji od Diora

Marka Dior słynie z innowacyjnych kształtów oprawek, unikalnych detali i eleganckich proporcji, które nadają okularom niepowtarzalny, luksusowy wygląd. Okulary są projektowane zgodnie z najnowszymi trendami mody i wyróżniają się niezwykłymi detalami, które dodają im wyjątkowego uroku. Są to metalowe akcenty, zdobienia kryształkami, delikatne logo marki lub inne charakterystyczne elementy zdobnicze. Ten niezbędny element codziennej stylizacji jest wytwarzany z najlepszych dostępnych materiałów, takich jak wysokiej jakości acetat, metal lub kombinacja różnych materiałów, które zapewniają trwałość i wygodę noszenia. Designerski charakter to jednak nie jedyna cecha okularów marki Dior. Są one przede wszystkim funkcjonalne, dzięki wysokiej jakości soczewek optycznych, które zapewniają ochronę oczu przed promieniowaniem UV i redukują szkodliwe efekty działania światła słonecznego.

 

Twoi idole noszą stylowe okulary

Okulary marki Dior były reklamowane przez wiele znanych osób z branży mody, filmu i muzyki. W 2015 roku ambasadorką marki Dior została znana piosenkarka i projektantka mody Rihanna, uwiarygadniająca swoją twarzą kampanię reklamową Dior Eyewear. Ambasadorami marki były także aktorki: Natalie Portman, Charlize Theron, Jennifer Lawrence. Męskie modele okularów reklamował natomiast Johnny Deep.

 

Południowy powiew luksusu od Fendi

Adele i Edoardo Fendi założyli w Rzymie w 1918 roku dom mody, znany głównie z produkcji butów, futer, a przede wszystkim torebek. Do dziś wielkie gwiazdy bardzo chętnie pokazują się z akcesoriami marki Fendi, a słynne modele torebek cieszą się tak dużym zainteresowaniem, że niekiedy trzeba na nie czekać nawet do 3 lat. W latach 70. XX wieku marka rozszerzyła swoją ofertę o okulary słoneczne. Szybko zyskały one popularność ze względu na swoje charakterystyczne cechy, takie jak wysokiej jakości materiały, kreatywne wzornictwo i ekskluzywne detale. Okulary słoneczne marki Fendi stały się synonimem luksusu, stylu i elegancji. Charakteryzuje je unikatowy kształt oprawek, odważne wzory i wysoka jakość materiałów, z jakich się je wykonuje.

 

Charakter i prestiż

Marka od dekad eksperymentuje z różnymi kształtami oprawek, detalami i kolorami, tworząc niepowtarzalne modele, rozpoznawalne już na pierwszy rzut oka. Oprawki okularów produkuje się z najwyższej jakości materiałów: acetatu, metalu i skóry, co zapewnia im wysoką trwałość. Wyrafinowana marka zawsze pozostaje wierna swoim korzeniom, łącząc tradycję z nowoczesnością. Okularty Fendi od początku są chętnie noszone przez znane osobistości, celebrytów i ikony mody, co dodatkowo podkreśla ich ekskluzywność i status.

 

Być jak Karl Lagerfeld

Legendarny projektant mody i długoletni dyrektor kreatywny domu mody – Karl Lagerfeld przyczynił się do stworzenia unikalnego wizerunku marki, ale także sam często występował w kampaniach reklamowych Fendi, reklamując między innymi okulary, co dodatkowo wzmacniało pozycję marki. Wśród osób, które reklamowały produkty Fendi można wymienić jedną z najpopularniejszych supermodelek na świecie Gigi Hadid, celebrytkę Kendall Jenner, czy piosenkarkę Rihannę. U nas można było ze zobaczyć między innymi u znanej z dobrego gustu Małgorzaty Kożuchowskiej.

 

Miej swój styl

Wybór ubrań, makijażu, fryzury i ogólnego sposobu bycia to składowe stylu. Aby zachować swój indywidualny, spójny wizerunek warto w świadomy sposób podchodzić do mody i wybierać to, co odzwierciedla Twój temperament i osobowość. Znane marki poprzez swoje luksusowe, wysokiej jakości produkty z pewnością pomogą nadać Twojemu stylowi odpowiedniego kolorytu i prestiżu, podkreślając to, co sama chcesz wyrazić. Bogaty wybór akcesoriów znanych marek z pewnością ułatwi zadanie.

Chcesz poczytać więcej o stylowych okularach:

https://optyk-kierszniowski.pl/okulary-wazny-element-personal-brandingu/

Na udane zakupy, w przyjaznej atmosferze i z fachowym doradztwem, zapraszamy do salonów Kierszniowscy Optyka i Optometria – tylko w lipcu 15% rabatu na luksusowe marki Dior i Fendi.

 

 

 

Autor

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.